Friday, August 27, 2010

Happy Friday

Assalamualaikum.

Salam Nuzul Quran semua.Hari yang paling ditunggu-tunggu for me.hee ;p
sebabnya hari ni kan cuti. SAYA NAK TIDUR! HAHAHA.

saya bukan sengaja nak tidur lebih-lebih pada bulan ramadhan yang mulia ni tapi sumpah saya cakap saya memang tak cukup tidur sejak belajar ni. bayangkanlah pukul 2-3 pagi baru nak tidur,kelas dari 8.30 pagi-6.30 SETIAP HARI,kadang-kadang ada kelas malam pulak tuh,assigment melambak, mana nak cukupp tidur. *tengok tengok sikit sikit nak mengadu* grrrr

tengah syok-syok tidur tadi,
someone invite me untuk berbuka puasa di Singahsana Hotel,PJ. :)
dalam hati *yeayyy dapat berbuka dekat hotel lagiii. hehe
but for me,sekali sekala berbuka dekat hotel boleh lah
saya lebih suka berbuka dirumah dan dikolej.
simple but enjoy.
boleh berkumpul sama-sama, tak perlu nak berbelanja lebih. rasanya Rm10 dah cukup untuk kuih,nasi, dan air. pasti kenyang sampai ke sahur.

tapi kadang-kadang bila berbuka dekat hotel pun SUKA jugak
sebabnya tetiba perangai EXCITED tuh terkeluar.
setiap makanan nak amik.HAHA
Sampai penuh lah meja.
dah lupa etika etika ketika makan buffet. penat je belajar. haha.
bila dah waktu berbuka,makan sikit terus kenyangg.
hehe,makanan yang lain terus tak makan.

Membazir-membazir!
*kawan siapa lah tuhhh.

Hari ini, Esok, Lusa.
SAYA Nak Rehattt

P/S: Cuti! Siapa tak suka kan :D

2 comments:

  1. hari ni jumaat.
    luse ahad.
    isnin balik kampung..hohoho..

    ade malware alert kat sni..

    ReplyDelete
  2. selasa merdekaaa! :p
    malware alert tuh apa wak?

    ReplyDelete