Monday, June 21, 2010

Kenapa berdebar-debar ni?

berdebar-debar hatiku berdebar.
adoi,nih dah kenapa asyik berdebar dari tadi ni.
tau tak berdebarrr macam manaa?
berdebar mcm nak tunggu pengantin lelaki sampai rumah tau!
orang cakap kalau berdebar,tak sedap hati ni benda buruk nak jadi,tapi apa dia? tapi mintak dijauhkan.
atau..
petanda-petanda sakit sakit nihhhhh? moga-moga bukan macam tuh.
.

tiru muka kat baju

Grrrr..
HATI!
Tell me whyyyy kenapa kau berdebarrrrrr!

5 comments:

  1. eh i pun selalu jadi macam ni. tiba2 je berdebar. hehe :)

    ReplyDelete
  2. kat baju tuh x pakai spect la..camne tuh ?:P

    ReplyDelete
  3. banyak-banyak doa jauh dari keburukan yer dik :)

    ReplyDelete
  4. mayb bdebar2 nk dpt duit kot huhu lojik ke?

    ReplyDelete