Friday, June 25, 2010

Hanya DIA

Memang hidup ni macam roda. kadang kita kat atas,kadang kita di bawah. bagi saya, setiap apa yang terjadi ada hikmah yang tersembunyi yang memang telah ditetapkan oleh DIA yang kat atas tu. Memang tidak dinafikan, kadang-kadang kita akan dapat apa yang kita nak, kadang-kadang kita akan diuji dengan pelbagai dugaan yang membuatkan kita tertekan,down lebih tepat sebenarnya.

tapi dalam kehidupan saya,saya akui ada masa saya down,ada masa saya gembira. kadang-kadang benda yang saya tak expected saya dapat saya akan dapat.

DIA memang telah menetapkan segalanya. Ajal maut Jodoh pertemuan semua ditangan Allah.

Engatlah DIA selalu. dan jangan lupa bersyukur atas segala nikmat yang dikurniakan olehNya.

Saya rasa bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang. Alhamdulilah,Alhamdulilah,Alhamdulilah! :D

4 comments:

  1. betul tu.. DIA lah tempat kita mengadu, mengharapkan sesuatu.. hanya Dia yang mampu memberikan semua

    ReplyDelete
  2. betul tu.. kita memang sepatutnya sentiasa bersyukur sebab sesuatu yang berlaku tu memang ade hikmahnya dan mesti ada rahmat disebaliknya. :')

    ReplyDelete