Thursday, May 6, 2010

Honda Freed terbaru di pasaran.

Baby terbaru dari HONDA.
-
-
-
-
-
-


Mempersembahkan 

Atoz Prima.

eh eh silap!

mcm mana kereta ni boleh sesat lalu sini! :p


sebenarnya nak memperkenalkannnnn!!!

HONDA FREED
  1.5L i-VTEC Engine
Dual Layer Dashboard
Automatic Silding Door with remote control. 
Walktrough Cabin
5AT and Drive By Wire

dalam dia luas.lebar.siap boleh berlari lari lagi. sesuai la kot untuk sesiapa nak bawak kawan-kawan berjalan ramai-ramai. kalau orang nak mintak tumpang pun bangga je suruh naik.haha.
ni kalau drive balik kampus uitm penang. memang bangga habes neh.
gosh! ta bole.ta bole ni. da start berlagak da neh :D


aku da cuba naik honda freed ni.ececeh :D
Tanpa melepaskan peluang! aku pun try drive sampai penang!  amboi kau~

::tapi::

konon-konon jelah. poyo tauke tu nak lepas Honda Freed ni sampai penang? 

iyelah,memang tauke honda tu ayah I kan? -.-'





Mula dari saat ni aku nak keje betul betul. nak dapat duit banyak banyak.nak dapat gaji besar!
haha.gila mata duitan!

No money no talk. sekarang saya nak senyap.
ok bye!

3 comments: