Saturday, April 24, 2010

mengemas bukan mengembang

aku dah nak balik penanggg.enta kenapa kan aku nak excited!haha.nak kata sebab nak jumpa pakwe kat sana.oh no.tak.maybe sebab boleh tidur untuk seminggu kot.boleh kembalikan balik zaman zaman kegemilangan untuk tidur berjam jam lamanya.haish -.-' anak dara apa ni.tidur berjam jam. *sengaja nak mengutuk diri sendirik.haha.

pagi esok saya kena bangun awal pagi ya seawal jam 6.00 pagi untuk mengikut hencek hasan pergi ke sungai besar.kendalikan kursus umrah di sana. sungguh naif sebab kena bawak beg untuk balik ke penang terus. T_T
Tapi takpe hencek hasan mahu belanja siakapp tiga rasa lagi.oyeh! :D

Sekarang ni sedang mengira duit duit dalam dompet.tak sangka ada 10henget ja! macam mana mau balik ka penang ni?Waaaa! :( tolonglah ayam bertelur kerna aku ingin jual semua telur kau ayam. aku nak g feringgi ni.berjalannn.haha. selain tu.wah.kena fikir berapa banyak baju nak bawak balik ni. sungguh bosan la memilih baju sebab baju semua haish tak tau nak cakap apa.cantik.hahaha. gila. so nak kena tidur sebab esok mahu bangun pagi katanya! :D Nite.masa terlampau cemburu kan kita. sekarang sudah 12.46.bubbye!

1 comment: