Tuesday, April 6, 2010

Download Koleksi Sawan Cara Din Beramboi & Aznil

Sayu bila baca dekat blog Aznil Nawawi pasal kenangan dia dengan Allahyarham Din Beramboi.


Terasa rasa macam dia ada je lagi. macam tak percaya pun ada jugak. rasa macam baru je tengok dia kat Final Raja Lawak hari tu. tapi itulah, ajal maut jodoh pertemuan semua ditangan Allah S.w.t. hanya Allah je tau semua tu. kita hanya merancang Allah yang menentukan kan.

kepada sesiapa yang merindui celoteh celoteh Arwah Din Beramboi dalam sawancara, boleh terus download kat Koleksi Sawancara Din Beramboi ni.

Al-Fatihah. :)

p/s:kepada Rafiqin Darwisy insaflah dik.. Mulut tu jaga.kerana mulut badan binasa.. dah boleh jadi kembar aduka taruna da ni. Sedarla sikit apa yang kau cakap..lain kali fikir dulu before cakap..kan dah femes serta merta!

4 comments:

  1. rafiqin tuh busuk aty.. huhu.. sanggup dia berbuat demikian.. isk isk. moga diberi hidayah, amin

    ReplyDelete
  2. memangggggg! saja timbulkan kontroversi!!!

    ReplyDelete
  3. memang tengah carik koleksi sawancara ni.. thanks.. ;)


    http://belogbagus.blogspot.com/

    ReplyDelete