Friday, March 12, 2010

Pengacara Trek Selebriti baru

masih dalam mood hiburan seni tanah air di malaysia. kali ni kita terjah pulak siapa yang akan jadi pengacara trek selebriti musim terbaru!

dengar nya haritu Farish yang akan gantikan Jimmy tapi sekali tengok iklan semalam bertapa hancur luluh nya hati bila menatap matamu yang akan gantikan Jimmy.


kecewa sungguh rasa hati! haishh.

kenapalah astro tu amik Aril?Dah macam takada orang lain pulak. bosan bosan bosan! Berlagak sungguh dengan shuffle dia tu. tak berapa nak minat la dia,tapi lagu dia minat gila. boleh tak macam tu?
boleh la kan. hope la aril mengacara trek selebriti tu best best. tak adalah orang menyampah tengok nanti. :)

4 comments:

  1. jimmy is the bez...
    xde jimmy, xbez la trek selebriti..

    ReplyDelete
  2. betul betul! tapi jimmy dah ke AF kan.

    ReplyDelete
  3. boleh caya ke aril ni? cam kaku je..jimmy lagi sempoi hehe dengar kata cam dah nak kahwin si jimmy tu..betul ke?

    Video - Mahkluk Paling Seksi VS Makhluk Paling Seksa!

    ReplyDelete