Tuesday, March 2, 2010

Audition Jangan Lupa Lirik

Kitaorg pergi audition JANGAN LUPA LIRIK der! :p Kul9 tu dah beratur panjang gila.masing masing berebut amik borang. Meh kita review sikit soalan soalan yang ada kat borang penyertaan. yang penting kena jawab honest beb. Lepas jawab pasal nama,umur,ic semua tu,kami wajib jawab pasal...

@Penyanyi kegemaran anda (jawapan peribadi) :)
1.Indigo
2.Zaiton Sameon
3.Ramlah Ram
4.Spring
5.M Daud Kilau
6.Jeffry Din


@Senaraikan Penyanyi yang tidak digemari
ha jawab sendiri siapa penyanyi yang korang tak suka!
tapi kan Mak cakap tak baik tak suka orang. =.='



@senaraikan lagu tradisional yang selalu anda nyanyikan

1.Dan sebenarnya-yuna
2.Kau kunci cintaku dalam hatimu-Ramlah Ram
3.Oh carol (tradisional inggeris kau)
4.Diam diam jatuh cinta-ramlah ram
5.Pelamin anganku musnah-azie. haha



ok lebih kurang macam tu la kan soalan soalan yang dia bagi,so kene la jawab betul betul sebab time audition tu dia bagi lagu based on kita punya list.

Ok part dalam borang yang paling I suka tau bila dia tanya:


@kenapa anda ingin mencuba nasib dalam rancangan jangan lupa lirik?

saya rasa saya berbakat,saya rasa saya memang ada rezeki untuk menang 1juta tu sebab dah 3hari berturut-turut saya mimpi kena belit dengan ular albino. lepas tu saya rasa saya boleh promosi kan perniagaan mak saya bila saya dah masuk tv. orang kampung akan kenal saya. saya akan jadi artis mee segera yang femes dalam sekelip mata =.=' herm,saya rasa saya dah hafal semua lirik dan saya confident la nak masuk.saya yakin saya yang boleh terpilih.


yeah! macam tu la cara nak jawab. bagi juri rasa agak teruja untuk jadikan kita peserta jangan lupa lirik. :D


ok teruskan tang Soalan Paling Best!


@Nyatakan Impian Hidup anda sekiranya anda berjaya memenangi wang berjumlah SEJUTA RINGGIT!
Ok.jangan terkejut kalau baca.semua sila cool.kita jawab pelan pelan.


Bismilahiramanirahim.

>Diri Sendiri


jika saya berjaya memenangi wang berjumlah 1juta saya akan berasa sangat terharu. sob sob. saya rasa mesti ramai akan mengaku saya sebagai saudara mara yang dah lama tak jumpa. =.=' eh silap silap. saya rasa saya akan...akan... -Bayar Ptptn dulu,Lepas tu melancong ke Philipihine,dan membayar 1k untuk berjumpa Jericho Rosales lalu kami berkahwin dengan kos perkahwinan di tanggung beres! hahaha. wah heaven :D


>Family


Membantu family menunaikan umrah menunaikan haji,lagi deposit jelah kat dorang 500,000 :D Anak yang baik katanya. (:


>Lain-Lain


Tak elok pada lelaki bila menang 1juta lagi lagi yang sudah berkahwin kerana dikuatiri akan meluaskan cawangan nya. tapi kalau nak luaskan cawangan kedai makan tak apa =.='

Ingin belanja kawan kawan makan secara percuma selama 1 bulan
Ingin membeli Carlo Rino,LV,BvlGari,Sacrlet dan sewaktu dengan nya

Ingin....
Banyak sangat keinginan sampai tak tau nak tulis apa lagi! (: Senang senang ''TOLONG PILIH SAYA"
(sila merayu habis habisan,supaya juri baca lantas kasihan kan kita)

kiranya soalan soalan lebih kurang macam tu la. so jawab betul betul even tangan sangat letih menulis. :(
Actually saya tak masuk pun,saya datang untuk beri sokongan kepada my bestfriends! Siti Nurashikin. :D tengok sampai tertidur tau! lama tau tunggu~~~

Sila doakan bestfriends saya ni yang menunggu dari jam9pagi sampai jam10malam di RedBox,Sogo.
*muka letih adiba menunggu!haha
*white paper,borang penyertaan*
jeng jeng jeng. yellow paper! :D
Yeayyyyy!dia berjaya dishortlistkan. Moga moga astro call kau ye ekin! (:

ha,untuk sesiapa yang nak try ujibakat Jangan Lupa Lirik lagi. Silalah ke RedBox,Sogo pada 6,7MAC 2010 ni okay. (: Jangan lupa bawak photostat Ic dan gambar berukuran 4R. Jangan siakan bakat awak awak semua. mana tahu boleh menang 1juta kan?hihi.
Tata Titi Tutu :)

13 comments:

  1. hye,
    syazleen

    do leave ur link in my blog
    (^.^)

    ReplyDelete
  2. gila lah kau.. hahaha~ selamat berjaya..

    ReplyDelete
  3. good luck utk elyn atau saya?hehe

    ReplyDelete
  4. wish u gud luck..kalu da menang 1juta belanja sy sekali..wlaupun x kenal..huhuhu..1 malaysian kn.hahha

    ReplyDelete
  5. Ehem.thanks youuu semua for the wish. hope membe saya ni terpilih.amin amin aminnnnn :D

    ReplyDelete
  6. la..ingt elyn y masuk...gler glemer nanti ank cik wan ni...hehe...upenye kwn y msk ke...

    ReplyDelete
  7. askum...awak nama saya diana lisa...saye nak ceritakan ape yang berlaku pada saye hari ni.so sadd...arini saye g lah ujibakat jangan lupe lirik...saye datang awal pagi bagi mengelakkan kesesakan di redbox sogo tu....sesampai saye di sogo...pintu depan shopping complex tu belom bukak lagi tapi orang yang datang nak g audition punyelah ramai.....sampai bile jam tepat 10 pagi sume orang macm kambing terlepas kandang...masing2 sibuk cari jalan ke arah lif termasuk lah saya yang bercita2 sangat nak jadi jutawan segera ni.....
    yang paling best mase dah sampai kat tingkat 8 yu....saya dapat baris yang tengah2....punyelah ramai orang.....berhimpit2himpit cam nasi himpit...macam2 bau ade...tu sume tak kisah..janji impian saya nak masuk audition tu tercapai....keadaan jadi luar kawalan bile penganjur katekene buat berbaris...tapi orang ramaiyang g auditin tu main tolak2 berasak asak,,sampai berebut2 nak amik borang....saya termasuk sekali ditempat yang penuh ngan lautan manusia tu......
    tapi tu lah tak de rezeki....bile sampai time saya nak amik borang tu....dah depan meja penganjur tu diorang kate..borang dah habisssssssssssss...saye punyelah tenshion dekat 2 jam berasak2 cam dalam tin sardin terpaksa lepaskan peluang tu sebab borang dah habis.borang yang diedarkan punyelah limit sedangkan orang yang dtang seribu lebih agaknye....
    mase dorang kate borang dah habis tu saya ingatkan dorang memain saje tapi tekaan saye meleset bile hapir 1 jan tunggu dorang buat tak tau jer...sedang orang ramai dah mula mengeluarkan kate2 kesatpada pihak penganjur dan dah mula membaling kertas pade beberapa sataff astro yang cube mengamankan keadaan......
    dengan perasaan yang keceewa saya terus beredar dari tingkat 8 dan turun ke food court sogo di bawah untuk membasahkan tekak setelah berjam2 menjerit2 di tengah lautan manusia tadi....
    lepas tu jam sdah menunjukan puluk 12.30 tengahari...saye dengan langkah longlai terus ke tingkat bawah dan terus balik ke car parking....dan terus balik ke rumah....saya ceritakan hal itu pada mak dan ayah saya....sambil tu dorang beri nasihat....genggam lah rezeki yang dah ditentukan oleh tuhan dari menunggu rezeki yang belom tentu dAPAT......saye bersyukor peristiwa tadi begitu meminsafkan saya kerana... bukan senang nak senang...semga awak senang mambacA nulikan saya ini....

    ReplyDelete
  8. awk...sy pn dpt shorlisted jgn lupa lirik...tp sy xdpt pn borang kuning stage 2 tue....diorg just panggil sy utk ke stage 2....then selepas ditemuramah....diorg kate nanti diorg kol...tp sy xdpt pn borang kuning tue...awk dpt borang kuning tue time bl yer???past stage 1 or past stage 2???

    ReplyDelete
  9. punyer susah nk masuk jgn lupa lirik ni..aku pikir audition baru nk mula..rupa2nya...aku tertinggal keretapi daaaaaaaaaaaaa..frust gak aku..aku nk gak try ni..manalah tau kot2 rezeki..Amin.....

    ReplyDelete
  10. klu ade lagi audition utk musim ke-4...sile lah email saye di alamat rohaya412@hotmail.com...kerana sye teringin nk mencuba rancangan JANGAN LUPE LIRIK nih....sekian terima kasih

    ReplyDelete
  11. dear all,
    memang bukan senang nak masuk JLL nie..
    sy pun tak sangka dapat masuk JLL season 3 nie..
    nanti season 4 get ready la, sebab lagi tough dari season nie..
    all the best to all of u..
    sape2 nak tips leh la msg saye yer :)

    ReplyDelete