Tuesday, March 9, 2010

Just Love Good Smelling People

Semalam kan aku terbaca satu artikel pasal lelaki tak suka perempuan yang badan berbau.
Hello,
Kalau nak diikutkan perempuan pun tak suka lelaki badan berbau. :)
Dan kalau nak dikutkan semua orang tak suka orang yang badan berbau. Am i right? hehe
So untuk mengelakkan badan dari berbau..
Tiap tiap lepas je mandi,aku mesti tak lupa untuk spray ketiak dan badan semua dengan.........

tadaaa..

Deodorant Adidas Action 3 deodorant anti transpirant :)
Cool gila kot bau dia.Try la korang semua! Wajib!

Iyelah kan,bila badan berbau mesti semua orang tak nak dekat ngan kita. 
siapa yang nak boleh stay lama lama nak borak dengan orang yang bau badan kuat sangat.
Lagi lagi kalau duduk dalam Ktm himpit himpit!Perghh macam macam bau. Tahan jelah mak.

Muka hensem sekali kalau berbau,masyaallah cepat cepatlah pergi beli deodorant adidas ni. haha

Penting gila untuk elakkan bau badan ni. Prevent is better than Cure kan. kalau hari hari bau busuk boleh memendekkan nyawa tau.haha.  *Tipu tipu.

Sebenarnya agak teruja untuk join Project Alpha Blogging Contest Season 2. Hadiah gila menarik sebabnya Adidas adalah penaja utama Project Alpha season 2! wah wah wah! hehe
Wah kalau dapat stock Adidas selama setahun,memang wangi la aku sepanjang tahun :)


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


No comments:

Post a Comment