Saturday, February 6, 2010

Macam mana nak dapat RM30 dari Melaka

Mula mula kena pergi ke Melaka. iyalah kata pun nak dapat duit dari melaka so kena pergila melaka.

lepas tu korang kena bincang dengan teman teman yang ada dalam kereta nak pegi mana.

mesti ada kawan anda sorang yang akan suggest
"Dah datang melaka ni,jomla kita g cari souvenir, cencalok ke keychain ke."

Lepas tu, macam mana nak dapatkan RM30 tu?

1. Parking la kereta tepi muzium Kastam,sebelah kapal besar tu. tau? hehe

2. Confident dengan bangga terus lintas jalan.

3. Then terfikir nak amik gambar dengan kapal besar diimpit oleh Pak cik beca :)



4. Lepas tu, Berjalan sambil berfikir nak beli cencaluk serta belacan berapa botol

5. Teruja nak beli baju putis tulis melaka rm5 sehelai,juga beli keychain

6. Dah settle. Jom balik. Kita jalan ke kereta sama sama sampil terkejut RM30 diletak kan secara percuma atas kereta anda. Ajaib :D





7. Perasaan amatlah gembira kerana mendapat duit secara percuma dan sebagai kenang-kenangan dari Melaka. Chillll~~~~ =.=



comel tak? hehe.
umur saya 1 ulan :D

5 comments: