Monday, February 1, 2010

I like it Longer Because Of You!

Kenapa dan kenapa saya sanggup suka awak sampai bila bila?Awak tau, sejak saya tengok awak untuk pertama kali saya dah tertarik sangat kat awak.Awak tau sebab apa saya dah jatuh cinta dengan awak??!!

Sebab sekali pandang awak, hati saya berdetik "U are the only One" . In my eyes, you're a perfect profile. Ternyata gerak hati saya betul sebab awak je yang bermain di fikiran saya dan awak yang sebabkan saya tak tidur untuk 365hari! Siang malam engat Awak sahaja!

Memang dah lama saya cari awak! Then awak muncul juga tanpa diduga! bertapa bahagia because i can't stop to thinking of you laaa (:

PLEASE BE MINE!

Ohh Dear Chocolate Love,


LG CHOCOLATE BL40...
Bila awak akan jadi milik saya?


Awak engat saya pendek tak boleh nak memiliki awak yang panjang tuh?

I know you "Glossy, sleek and thin like a supermodel.” but i still addicted at you. You make me feel your style when i look at you dear! (:



Mentang mentang tangan saya gebu awak engat saya tak boleh pegang awak yang elegan tu?

LG Chocolate (Bl-40) saya tahu yang awak memang sesuai dengan saya. Awak tahu yang awak memang dicipta untuk saya dalam dunia ini. (:

Awak tahu tangan saya gebu,mata saya rabun maka awak mudah kan saya dengan HD LCD awak yang besar 4-inci tu. No wonders,LG brings a better user experience when browsing web pages. Mesti gambar saya dari rambut sampai kaki boleh muat dekat Widescreen awak! no more scrool ke bawah dan ke bawah lagi! :D

Saya tahu awak suka tengok saya gebu mcm ni sebab saya nampak comel kan? Awak mudah kan saya untuk touch je kat screen awak. Awak tak benarkan jari saya yang gebu nih menjadi kurus untuk menaip keypad. (:

saya jugak tahu yang awak memang terima saya seadanya sebab bila awak tangkap gambar saya dengan camera 5.0Megapixel awak tu akan terserlah semua jerawat jerawat saya. saya tau awak tak kisah kan sebab jerawat saya ni yang awak gila gila kan sangat kan?saya nampak manis dengan jerawat ni kan? hikhik segan tau. :D

Even awak belum jadi milik saya tapi saya tahu bertapa hebat nya awak! (:
Bila awak jadi milik saya lagi bertambah tambah hebat awak kan! :D

8 comments:

  1. Pada firasat saya, lagi 8 tahun 8 bulan pun belum tentu anda akan mendapat hp ni
    3310 lebih sesuai dengan anda barangkali
    erk888

    erk888.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. harap menjadi milik anda...hehe..

    klik iklan nippon :)

    ReplyDelete
  3. ..nice post...


    I hope u win!


    http://www.keemzone.com/2010/01/why-i-like-it-longer/

    ReplyDelete