Thursday, January 7, 2010

Selamat Pengantin Baru

Just a simple entry :)
Aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU for my friend yang dah kawin baru baru neh. Tak sangka shakira akan bergelar isteri pada umo yang begitu muda. 21 okayyyy :) hope kau akan menjadi isteri mithali. :D Sila doakan untuk aku jugak!HAHA..
Mayb one day akan sampai jugak masa aku kan! AMINNNNN :p
Pengantin dah tak pakai baju pengantin sebab kitaorang sampai rumah dia pun around kul4 sedangkan sanding kul12. hehe. lambat sangat dah tuh.Tapi tak pe. nasik ada banyak lagiii :D lama tak pergi kenduri. * agak excited! haha. Korang jangan renung muka suami orang lama lama. tengok sekali imbas je k gambar neh :D haha.





THEY MARRIED ON 12.12.2009.
CANTIK TARIKH KAN :)

disebabkan dia bersanding pada 2.1.2010.Aku pergi kenduri tuh dengan nabila ngan adibah jela sebabnya ramai kawan kawan tak dapat join this wedding sebabnya masing masing dah balik kolej. dah start semester baru kan :)Then Nabila dipaksa oleh elyn dan adibah untuk menyanyikan 2 lagu sebagai hadiah untuk pengantin. hehe.. enjoy.. SELAMAT PENGANTIN BARU. HINGGA BERKEKALAN SEHINGGA AKHIR HAYAT.. Aminnn :)


P/S: SO ini pesanan pengantin kepada yang tak datang : korang kawin nanti aku taknak datang! alahai comell :) hehehe..

2 comments:

  1. nanti aku pun nak kahwin gak .kau datang lah ya .huhu .

    ReplyDelete
  2. heheh!elynnn canik nye budak baju kurung belang2 kunuing tue..:)
    mcm dia plak pngantin ye..hehehhe.btw nice blog..:p

    ReplyDelete