Sunday, January 24, 2010

Kejayaan Yang Dibina DiFacebook!

Entry kali ni aku nak tunjuk kan kejayaan yang aku perolehi akibat terlampau rajin mengonlinekan diri kat facebook! =) Nih nak tunjuk kat korang korang semua bukti yang aku memang addicted gila Kat facebook! I love you FB! without u im nothing! haha. Okay kita mulakan pertama sekali dengan...... jeng jeng jeng! :)

BAHAGIAN 1

Cafe World: I'm d owner of Syazleen's Cafe! :) usahawan berjaya okay. hee. clap..clap..clap.. Cafe agak maju. sudah level 44. Kekayaan Sudah mencecah 1million+++. Alhamdulilah.kekayaan berganda disebabkan pengunjung pengujung yang tak henti henti makan 25/7 day. Makanan terlampau sedap kot! hehehe..Peniaga wanita terkaya Malaysia setakat ini. hahaha. (one day: amin amin :D ) Disebabkan terlampau bertanggungjawab terhadap Cafe nih,aku kene buat alarm untuk pastikan makanan kat cafe world aku tuh tak basi! T_T. Okay kita visits sikit cafe yang membawa kekayaan khayalan kepada ku.


p/s : Kalaulah duit kat dalam Cafe world nih boleh dicashkan kepada Kehidupan REALITI !
O M GIIII!
:D
den kayooo!

Ada lagi.. Seterusnya.. Di tempat Ke2 adalah..... jeng jeng jeng... :D

Farmville: Disebabkan main farmville,aku boleh berangan angan suatu hari nanti kalau tak dapat keje aku nak jadi petani.nak wat ladang mcm dalam farmville. Punya lah taksub main farmville masa mula mula dulu (sekarang agak kurang sebab ladang dah besar,malas nak harvest!) balik dr kelas je,kene berebut laptop,tapi selalunya aku lah yang kongker sorang sorang,sebab nak harvest tanaman. iyelah kang kalau lambat nanti buruk. so kene la berwaspada selalu. hehe. sungguh prihatin! :D Sampai satu tahap kronik tu,tengok pokok pokok tepi jalan pun boleh teringat pokok pokok dalam farmville. (selalu je sebut mcm nih dulu: eh pokok tuh mcm pokok dalam farmville lah!) hahaha. elyn elyn..

DAN: hobi aku suka me "MAKE OVER" ladang.haha. tengok layout dia berubah_ubah kan! :D





p/s: cantik tak? berkebun boleh menyihatkan badan! yeah! :D

accuatly.ada lagi game mcm fishville and home inn. tapi farmville ngan Cafe world tetap menjadi Pujaan hatiku. :D

1 comment: